#sahi

65.4K images
(#Sahi Hena Bhaiyo Gadi🥰😘😋)

(#Sahi Hena Bhaiyo Gadi🥰😘😋)

#Repost @sahisarangburung_lyna
• • • • • •
Cuaca tak menentu kejap hujan kejap terik.. jadi amatlah penting untuk kita jaga kesihatan dalaman serta kulit 🌹  Mesti ramai dah tau kan SARANG BURUNG sangat membantu untuk kulit kekal sihat dan cantik.. cuma amalkan SAHI SARANG BURUNG setiap hari untuk sentiasa sihat dan bertenaga 👍
.
. 💬 Halal & mendapat kelulusan KKM100%
💬 Sesuai untuk lelaki dan perempuan 13 tahun ke a tad
💬 Bagus untuk menghilangkan parut, jerawat, dan merawat kulit kering dan kusam
.
.
. 📱whatsapp 017 2032487 🌷
.
.
.
.
Postage seluruh Malaysia 🇲🇾 .
#womenempowerment #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik #cantik #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #produkviral #produkmalaysia #sahihq #sarangburungwalit #sarangburungmalaysia #sahisoap #sahibirdsnestsoap #barsoap #facialsoap #sabunsarangburung #pencucimuka

#Repost @sahisarangburung_lyna • • • • • • Cuaca tak menentu kejap hujan kejap terik.. jadi amatlah penting untuk kita jaga kesihatan dalaman serta kulit 🌹 Mesti ramai dah tau kan SARANG BURUNG sangat membantu untuk kulit kekal sihat dan cantik.. cuma amalkan SAHI SARANG BURUNG setiap hari untuk sentiasa sihat dan bertenaga 👍 . . 💬 Halal & mendapat kelulusan KKM100% 💬 Sesuai untuk lelaki dan perempuan 13 tahun ke a tad 💬 Bagus untuk menghilangkan parut, jerawat, dan merawat kulit kering dan kusam . . . 📱whatsapp 017 2032487 🌷 . . . . Postage seluruh Malaysia 🇲🇾 . #womenempowerment #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik #cantik #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #produkviral #produkmalaysia #sahihq #sarangburungwalit #sarangburungmalaysia #sahisoap #sahibirdsnestsoap #barsoap #facialsoap #sabunsarangburung #pencucimuka

🔥Modelo Tote Bag 🔥 Reno fucsia, Correa bordada desmontable, una bomba para lucir tus outfit 🌸!!!! Encuentrala en 📍Av. San Sebastian #1031 Lomas san sebastian, 📦 Envíos a todo Chile por agencia que  mas le acomode 👌🏻 #hechoamano #sahi #otoñoinvierno2019 #concepción #sahi

🔥Modelo Tote Bag 🔥 Reno fucsia, Correa bordada desmontable, una bomba para lucir tus outfit 🌸!!!! Encuentrala en 📍Av. San Sebastian #1031 Lomas san sebastian, 📦 Envíos a todo Chile por agencia que mas le acomode 👌🏻 #hechoamano #sahi #otoñoinvierno2019 #concepción #sahi

#Sahi hai

#Sahi hai

#Sahi hai

#Sahi hai

#Sahi hai

#Sahi hai

#sahi hai

#sahi hai

#Sahi hai

#Sahi hai

#sahi baat hai 😏😏🙏🙏😌

#sahi baat hai 😏😏🙏🙏😌

Reposted from @nonnynadirah (@get_regrann) -  Harini ciknons nak share tentang SAHI sarang burung, tablet kunyahan sarang burung yg sangat sedap dan bagus untuk kulit dan dalaman.. dan sangat bagus bagi tenaga.. nak tau apa yang best lagi? Sebab sahi takde kolagen, jd sape ada cyst, ada fibroid bolehlah amalkan tanpa perlu risau😘

Wa 012 6898487
-
#noradanish #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #asalgombak #tamangreenwood #susukambing #sihatdancantik #teamdssahibest #kulitcantikgebu #masalahperiod #masalahparut #makanansunnah #sahibooster  #makananterbaik #bazaarpaknil #fooddeliverygombak  #jeragatpudar #jerawat #jeragat #masalahkulit  #uiagombak #sarangburungwalit #sahibirdsnestsoap  #sabunsarangburung  #sahibooster #teamdssahibest

Reposted from @nonnynadirah (@get_regrann) - Harini ciknons nak share tentang SAHI sarang burung, tablet kunyahan sarang burung yg sangat sedap dan bagus untuk kulit dan dalaman.. dan sangat bagus bagi tenaga.. nak tau apa yang best lagi? Sebab sahi takde kolagen, jd sape ada cyst, ada fibroid bolehlah amalkan tanpa perlu risau😘 Wa 012 6898487 - #noradanish #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #asalgombak #tamangreenwood #susukambing #sihatdancantik #teamdssahibest #kulitcantikgebu #masalahperiod #masalahparut #makanansunnah #sahibooster #makananterbaik #bazaarpaknil #fooddeliverygombak #jeragatpudar #jerawat #jeragat #masalahkulit #uiagombak #sarangburungwalit #sahibirdsnestsoap #sabunsarangburung #sahibooster #teamdssahibest

Posted @withrepost • @sharifaheleen Have u heard about SAHI? I love their tablet! It tastes like lychee and it works wonders skin too! It also good for inner health.. no collagen so dont worry. Safe for those who have cyst or fibroid

SAHI - Jenama Sarang Burung no1 di Malaysia⠀

Wa 012 6898487
-
#noradanish #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #asalgombak #tamangreenwood #susukambing #sihatdancantik #teamdssahibest #kulitcantikgebu #masalahperiod #masalahparut #makanansunnah #sahibooster  #makananterbaik #bazaarpaknil #fooddeliverygombak  #jeragatpudar #jerawat #jeragat #masalahkulit  #uiagombak #sarangburungwalit #sahibirdsnestsoap  #sabunsarangburung  #sahibooster #teamdssahibest

Posted @withrepost@sharifaheleen Have u heard about SAHI? I love their tablet! It tastes like lychee and it works wonders skin too! It also good for inner health.. no collagen so dont worry. Safe for those who have cyst or fibroid SAHI - Jenama Sarang Burung no1 di Malaysia⠀ Wa 012 6898487 - #noradanish #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #asalgombak #tamangreenwood #susukambing #sihatdancantik #teamdssahibest #kulitcantikgebu #masalahperiod #masalahparut #makanansunnah #sahibooster #makananterbaik #bazaarpaknil #fooddeliverygombak #jeragatpudar #jerawat #jeragat #masalahkulit #uiagombak #sarangburungwalit #sahibirdsnestsoap #sabunsarangburung #sahibooster #teamdssahibest

• • •
Mencari-cari penyelesaian untuk masalah kulit muka? Boleh try SAHI SOAP.. kandungan SARANG BURUNG dan bengkuang terpilih sangat membantu merawat dan menyihatkan kulit wajah 👍⚘ RM45 SAHAJA ❤
.
.Jom GRAB PROMO JIMAT 
WhatsApp 0199837685 for more details n purchase .
.
#sahi #sahisarangburung #noradanish #teamsahi #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik #cantik #sihat #makanansunnah #makanantambahan #teamsahiradhiah #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #produkviral #produkmalaysia #sahihq #sarangburungwalit #teamsahi #sahisoap #sahibirdsnestsoap #barsoap #facialsoap #sabunsarangburung #pencucimuka #sahilovers

• • • Mencari-cari penyelesaian untuk masalah kulit muka? Boleh try SAHI SOAP.. kandungan SARANG BURUNG dan bengkuang terpilih sangat membantu merawat dan menyihatkan kulit wajah 👍⚘ RM45 SAHAJA ❤ . .Jom GRAB PROMO JIMAT WhatsApp 0199837685 for more details n purchase . . #sahi #sahisarangburung #noradanish #teamsahi #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik #cantik #sihat #makanansunnah #makanantambahan #teamsahiradhiah #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #produkviral #produkmalaysia #sahihq #sarangburungwalit #teamsahi #sahisoap #sahibirdsnestsoap #barsoap #facialsoap #sabunsarangburung #pencucimuka #sahilovers

Siapa yang susah sangat nak luangkan masa untuk jaga kulit muka, u ollss boleh serahkan pada sahi tablet sarang burung nie...... keje u ollss just kunyah tablet setiap pagi sebelum sarapan dan setiap malam sebelum tido. Yg penting amalkan sahi ketika perut kosong. Pastu tunggu je perubahan kulit, dalam masa seawal 2 minggu dah boleh nampak kesan. Jom jaga kulit muka u olsss... Jangan malas tau, nanti kulit nampak kusam je sepanjang masa .
. .
. .
#Repost @sahisarangburung_lyna
• • • • • •
Malam nanti jangan lupa kunyah 1 atau 2 tablet SAHI Sarang Burung ♥️ Sangat membantu mengurangkan jerawat, memudarkan parut, memberi kelembapan pada kulit! Siapa yang ada parut2 hitam dekat muka, kena consume bersama KRASA susu kambing untuk kesan yang lebih cepat dan berkesan💋 .
.
.
💬 Halal & kelulusan KKM100% .
.
📱whatsapp 017 203287 🌷
.
.
POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾
.
.
.
. 
#sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik #cantik #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #produkviral #produkmalaysia #sahihq #sarangburungwalit #sarangburungmalaysia #sahisoap #sahibirdsnestsoap #barsoap #facialsoap #sabunsarangburung #sahisoap #noradanish

Siapa yang susah sangat nak luangkan masa untuk jaga kulit muka, u ollss boleh serahkan pada sahi tablet sarang burung nie...... keje u ollss just kunyah tablet setiap pagi sebelum sarapan dan setiap malam sebelum tido. Yg penting amalkan sahi ketika perut kosong. Pastu tunggu je perubahan kulit, dalam masa seawal 2 minggu dah boleh nampak kesan. Jom jaga kulit muka u olsss... Jangan malas tau, nanti kulit nampak kusam je sepanjang masa . . . . . #Repost @sahisarangburung_lyna • • • • • • Malam nanti jangan lupa kunyah 1 atau 2 tablet SAHI Sarang Burung ♥️ Sangat membantu mengurangkan jerawat, memudarkan parut, memberi kelembapan pada kulit! Siapa yang ada parut2 hitam dekat muka, kena consume bersama KRASA susu kambing untuk kesan yang lebih cepat dan berkesan💋 . . . 💬 Halal & kelulusan KKM100% . . 📱whatsapp 017 203287 🌷 . . POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾 . . . . #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik #cantik #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #produkviral #produkmalaysia #sahihq #sarangburungwalit #sarangburungmalaysia #sahisoap #sahibirdsnestsoap #barsoap #facialsoap #sabunsarangburung #sahisoap #noradanish

Come forth! You get an eye! You and you get an eye! Everyone gets a 3rd eye! 🤣🤣🤣 I just had to make it funny, but in all seriousness, when you are ready, you will receive this gift. It may not be for you in this lifetime and that's ok. We are all on parallel pathways to the same destination! #parallelpathways #synergy #cometome #3rdeye #giftsfrombeyond #sacred #sahi #asheeba

Come forth! You get an eye! You and you get an eye! Everyone gets a 3rd eye! 🤣🤣🤣 I just had to make it funny, but in all seriousness, when you are ready, you will receive this gift. It may not be for you in this lifetime and that's ok. We are all on parallel pathways to the same destination! #parallelpathways #synergy #cometome #3rdeye #giftsfrombeyond #sacred #sahi #asheeba

🤘 Shouq-E  Wafa Na #Sahi ♨️ ❤  Khouf-E.  #Khuda.  TOH  Rakh 🤟

🤘 Shouq-E Wafa Na #Sahi ♨️ ❤ Khouf-E. #Khuda. TOH Rakh 🤟

#Repost @sahisarangburung_lyna
• • • • • •
Sape dah try SAHI SARANG BURUNG ☝️ SARANG BURUNG sangat membantu untuk kecantikan dan kesihatan kita tau.. .
.
Kenapa SAHI sarang burung telah menjadi pilihan ramai?
.
.
👉Sarang burung berbentuk tablet kunyahan PERTAMA di Malaysia
👉Mempunyai ribuan testimoni yang boleh dipercayai
👉Mengandungi sarang burung terpilih dan berkualiti tinggi
👉Dikeluarkan dan dikendalikan sepenuhnya oleh pengeluar Muslim
👉Harga mampu milik supaya tidak terbeban untuk sihat dan cantik
👉Mengandungi peransang kolagen semula jadi
👉Tiada kesan sampingan ..
👉Menggalakkan pemakanan sunnah sebagai makanan harian
👉Dirumus khas TANPA kolagen
👉Membantu menyelesaikan masalah kulit anda secara semula jadi
.
.
💬 Halal & kelulusan KKM 100%
💬 Sesuai untuk lelaki dan perempuan .
.
.
📱whatsapp 017 2032487 🌷
.
.
📱whatsapp 017 2032487 🌷
.
.
📱whatsapp 017 2032487 🌷
.
.
.
POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾 #womenempowerment #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik #cantik #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #produkviral #produkmalaysia #sahihq #sarangburungwalit #sarangburungmalaysia #sahisoap #sahibirdsnestsoap #barsoap #facialsoap #sabunsarangburung #pencucimuka

#Repost @sahisarangburung_lyna • • • • • • Sape dah try SAHI SARANG BURUNG ☝️ SARANG BURUNG sangat membantu untuk kecantikan dan kesihatan kita tau.. . . Kenapa SAHI sarang burung telah menjadi pilihan ramai? . . 👉Sarang burung berbentuk tablet kunyahan PERTAMA di Malaysia 👉Mempunyai ribuan testimoni yang boleh dipercayai 👉Mengandungi sarang burung terpilih dan berkualiti tinggi 👉Dikeluarkan dan dikendalikan sepenuhnya oleh pengeluar Muslim 👉Harga mampu milik supaya tidak terbeban untuk sihat dan cantik 👉Mengandungi peransang kolagen semula jadi 👉Tiada kesan sampingan .. 👉Menggalakkan pemakanan sunnah sebagai makanan harian 👉Dirumus khas TANPA kolagen 👉Membantu menyelesaikan masalah kulit anda secara semula jadi . . 💬 Halal & kelulusan KKM 100% 💬 Sesuai untuk lelaki dan perempuan . . . 📱whatsapp 017 2032487 🌷 . . 📱whatsapp 017 2032487 🌷 . . 📱whatsapp 017 2032487 🌷 . . . POSTAGE SELURUH MALAYSIA 🇲🇾 #womenempowerment #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik #cantik #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #produkviral #produkmalaysia #sahihq #sarangburungwalit #sarangburungmalaysia #sahisoap #sahibirdsnestsoap #barsoap #facialsoap #sabunsarangburung #pencucimuka

#ilovemyshayari#sahi baat hai dil me har lamha using ki Surat hai 💓💝💘💞

#ilovemyshayari#sahi baat hai dil me har lamha using ki Surat hai 💓💝💘💞

Start your day with Sahi sarangburung 💛😍
.
Banyak sangat khasiat dan keistimewaan yang terdapat dalam setiap tablet Sahi sarangburung ni. Nak consume pun rasa rajin je sebab sedap sangat rasa Sahi sarangburung tablet ni. Rasa laici 😍
.
.
.
-----------------------------------------
SAHI Sarangburung(tablet)
-----------------------------------------
.
💛 Memutih, menghalus, melembab dan melicinkan kulit
💛 Merawat masalah ruam-ruam kulit akibat resdung atau alahan
💛 Kulit bertambah gebu dan anjal
💛 Merawat masalah jerawat kronik
💛 Merupakan makanan sihat bagi para perokok
💛 Mengatasi masalah penuaan
💛 Melindungi kulit daripada radikal bebas yang terhasil kerana kesan jemur pada cahaya matahari, pencemaran, dan kesan merokok
💛 Makanan tambahan untuk tenaga harian
💛 Mengatasi masalah jerawat & jeragat
💛 Berfungsi sebagai detox untuk membuang segala toksin dalam badan
💛 Mengurangkan garis-garis halus dan kedutan
💛 Agen semulajadi pencerahan dan pemutihan
.
.
.
.
.
.
WHATSAPP
📲013-7912516
.
*Nak lagi cepat boleh TEKAN LINK kat BIO😘
.
#sahi #sahisoap #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik #cantik #sihat #makanansunnah #makanantambahan #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #produkviral #produkmalaysia #sahihq #sarangburungwalit #sarangburungmalaysia #sahibirdsnestsoap #sahibooster #sabunsarangburung #sahilovers

Start your day with Sahi sarangburung 💛😍 . Banyak sangat khasiat dan keistimewaan yang terdapat dalam setiap tablet Sahi sarangburung ni. Nak consume pun rasa rajin je sebab sedap sangat rasa Sahi sarangburung tablet ni. Rasa laici 😍 . . . ----------------------------------------- SAHI Sarangburung(tablet) ----------------------------------------- . 💛 Memutih, menghalus, melembab dan melicinkan kulit 💛 Merawat masalah ruam-ruam kulit akibat resdung atau alahan 💛 Kulit bertambah gebu dan anjal 💛 Merawat masalah jerawat kronik 💛 Merupakan makanan sihat bagi para perokok 💛 Mengatasi masalah penuaan 💛 Melindungi kulit daripada radikal bebas yang terhasil kerana kesan jemur pada cahaya matahari, pencemaran, dan kesan merokok 💛 Makanan tambahan untuk tenaga harian 💛 Mengatasi masalah jerawat & jeragat 💛 Berfungsi sebagai detox untuk membuang segala toksin dalam badan 💛 Mengurangkan garis-garis halus dan kedutan 💛 Agen semulajadi pencerahan dan pemutihan . . . . . . WHATSAPP 📲013-7912516 . *Nak lagi cepat boleh TEKAN LINK kat BIO😘 . #sahi #sahisoap #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik #cantik #sihat #makanansunnah #makanantambahan #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #produkviral #produkmalaysia #sahihq #sarangburungwalit #sarangburungmalaysia #sahibirdsnestsoap #sahibooster #sabunsarangburung #sahilovers

The best supplement 🌷
#Repost @sahisarangburung_lyna
• • • • • •
Malam ni jangan lupa 1 tablet SAHI sebelum tidur😘 Kita dah terima banyak sangat testimoni daripada semua pengguna. Alhamdulilah ramai sangat berpuas hati! Dalam SAHI, ada 13 bahan yang dirumus khas untuk kecantikan dalaman dan juga kulit. Sesuai untuk mereka yang berusia 13 tahun keatas, selamat untuk ibu menyusu dan ibu hamil
-
Jenama SARANG BURUNG No 1 di Malaysia. Ingat SARANG BURUNG, ingat SAHI okayyy✨
-
.
.
.
💬 Halal & kelulusan KKM100%
.
.
.
.
📱whatsapp 017 2032487 🌷
.
.
📱whatsapp 017 2032487 🌷
.
.
📱whatsapp 017 2032487 🌷
.
.
.
.

#sahisarangburung #noradanish #supplement #booster #sahi #sahilovers #sahitestimoni #cantik #petuacantiktanpajerawat #krasa #krasasusukambing #sarangburung #sarangburungwalit #malaysia #singapore #brunei #indonesia #kl #sahisoap #birdsnestsoap #birdsnest #noradanish

The best supplement 🌷 #Repost @sahisarangburung_lyna • • • • • • Malam ni jangan lupa 1 tablet SAHI sebelum tidur😘 Kita dah terima banyak sangat testimoni daripada semua pengguna. Alhamdulilah ramai sangat berpuas hati! Dalam SAHI, ada 13 bahan yang dirumus khas untuk kecantikan dalaman dan juga kulit. Sesuai untuk mereka yang berusia 13 tahun keatas, selamat untuk ibu menyusu dan ibu hamil - Jenama SARANG BURUNG No 1 di Malaysia. Ingat SARANG BURUNG, ingat SAHI okayyy✨ - . . . 💬 Halal & kelulusan KKM100% . . . . 📱whatsapp 017 2032487 🌷 . . 📱whatsapp 017 2032487 🌷 . . 📱whatsapp 017 2032487 🌷 . . . . #sahisarangburung #noradanish #supplement #booster #sahi #sahilovers #sahitestimoni #cantik #petuacantiktanpajerawat #krasa #krasasusukambing #sarangburung #sarangburungwalit #malaysia #singapore #brunei #indonesia #kl #sahisoap #birdsnestsoap #birdsnest #noradanish

SIAPA NAK WHATSAPP CEPAT.. stok terhad🙈
http://www.wasap.my/+60123864993
.
.
Kenapa SAHI sarang burung perlu menjadi pilihan anda? 🌸🌸🌸
.
.
Sarang burung berbentuk tablet kunyahan PERTAMA di Malaysia 🌸🌸
.
.
Mempunyai ribuan testimoni yang boleh dipercayai 🌸🌸
.
.
Mengandungi sarang burung terpilih dan berkualiti tinggi 🌸🌸
.
.
Dikeluarkan dan dikendalikan sepenuhnya oleh pengeluar Muslim 🌸🌸
.
.
Harga mampu milik supaya tidak terbeban untuk sihat dan cantik 🌸🌸
.
.
Mengandungi peransang kolagen semula jadi 🌸🌸
.
.
Tiada kesan sampingan 🌸🌸
.
.
Menggalakkan pemakanan sunnah sebagai makanan harian 🌸🌸
.
.
Dirumus khas TANPA kolagen 🌸🌸
.
.
Membantu menyelesaikan masalah kulit anda secara semula jadi 🌸🌸
.
.
#teamsahi #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik #cantik #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #produkviral #produkmalaysia #sarangburungwalit #sarangburungmalaysia

SIAPA NAK WHATSAPP CEPAT.. stok terhad🙈 http://www.wasap.my/+60123864993 . . Kenapa SAHI sarang burung perlu menjadi pilihan anda? 🌸🌸🌸 . . Sarang burung berbentuk tablet kunyahan PERTAMA di Malaysia 🌸🌸 . . Mempunyai ribuan testimoni yang boleh dipercayai 🌸🌸 . . Mengandungi sarang burung terpilih dan berkualiti tinggi 🌸🌸 . . Dikeluarkan dan dikendalikan sepenuhnya oleh pengeluar Muslim 🌸🌸 . . Harga mampu milik supaya tidak terbeban untuk sihat dan cantik 🌸🌸 . . Mengandungi peransang kolagen semula jadi 🌸🌸 . . Tiada kesan sampingan 🌸🌸 . . Menggalakkan pemakanan sunnah sebagai makanan harian 🌸🌸 . . Dirumus khas TANPA kolagen 🌸🌸 . . Membantu menyelesaikan masalah kulit anda secara semula jadi 🌸🌸 . . #teamsahi #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik #cantik #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #produkviral #produkmalaysia #sarangburungwalit #sarangburungmalaysia

SAHI sarang burung, tablet kunyahan sarang burung yg sangat sedap dan bagus untuk kulit dan dalaman.. dan sangat bagus bagi tenaga.. nak tau apa yang best lagi? Sebab sahi takde kolagen, jd sape ada cyst, ada fibroid bolehlah amalkan tanpa perlu risau😘
.
whatsapp 018 277 3237
.
#sahi #sahisarangburungtablet #sahibooster #kulitcantik #kulitkedut #tenaga #tanpakolagen #kolagen #cyst #fibroid #kulitcerah #birdnest #sahiselangor #sahi #sarangburungwalit

SAHI sarang burung, tablet kunyahan sarang burung yg sangat sedap dan bagus untuk kulit dan dalaman.. dan sangat bagus bagi tenaga.. nak tau apa yang best lagi? Sebab sahi takde kolagen, jd sape ada cyst, ada fibroid bolehlah amalkan tanpa perlu risau😘 . whatsapp 018 277 3237 . #sahi #sahisarangburungtablet #sahibooster #kulitcantik #kulitkedut #tenaga #tanpakolagen #kolagen #cyst #fibroid #kulitcerah #birdnest #sahiselangor #sahi #sarangburungwalit

#SAHI KEHA YRR....👍

#SAHI KEHA YRR....👍

Hi darling, jom join contest ni ramai ramai🐥 panggil semua #sahilovers ke bukan sahi lover pun boleh join tau
.
Mudah je caranya sayang2
.
Step:
1- Tag 3rakan anda diruangan komen
2- Like gambar ni
3- Follow @sahimalaysia
.
Senang kan?😊 Tag now, Win together! muaahhh
.
@sahimalaysia
@sahisarangburung_hq @noradanish @farahlee_
.
#sahisarangburung #sahimalaysia #sahi #sahiklang #sahitanjungmalim #sahislim #sahibehrang #sahishahalam #sahikl #cantik #putih #sihat #beauty

Hi darling, jom join contest ni ramai ramai🐥 panggil semua #sahilovers ke bukan sahi lover pun boleh join tau . Mudah je caranya sayang2 . Step: 1- Tag 3rakan anda diruangan komen 2- Like gambar ni 3- Follow @sahimalaysia . Senang kan?😊 Tag now, Win together! muaahhh . @sahimalaysia @sahisarangburung_hq @noradanish @farahlee_ . #sahisarangburung #sahimalaysia #sahi #sahiklang #sahitanjungmalim #sahislim #sahibehrang #sahishahalam #sahikl #cantik #putih #sihat #beauty

¿Te gustaría personalizar tu pedido en una fecha especial? Ahora lo puedes hacer, escríbenos y cuéntanos a quien contagiarías del delicioso sabor de SAHI 🍔🍔 Pide al 3164606395 o al 3164377269
.
.
.
#food #comida #comidavegetariana #hamburguesa #hamburguesasvegetarianas #carnevegetariana #delicia #vegetariamfood #palmira #hamburguesamini #mini #miniburgers #sahi #saludable #burger #vegetariano #conciencia #rico #miniburger #hamburguesasgourmet #hamburguesacasera #hamburguesas #nueva #hamburguesavegetariana

¿Te gustaría personalizar tu pedido en una fecha especial? Ahora lo puedes hacer, escríbenos y cuéntanos a quien contagiarías del delicioso sabor de SAHI 🍔🍔 Pide al 3164606395 o al 3164377269 . . . #food #comida #comidavegetariana #hamburguesa #hamburguesasvegetarianas #carnevegetariana #delicia #vegetariamfood #palmira #hamburguesamini #mini #miniburgers #sahi #saludable #burger #vegetariano #conciencia #rico #miniburger #hamburguesasgourmet #hamburguesacasera #hamburguesas #nueva #hamburguesavegetariana

Your thought🎬and your 🎯feeling create🎭 your best future 🎥 
#chennai #motivation #mylife #juniorartist  #cinema #opportunity #sahi

Your thought🎬and your 🎯feeling create🎭 your best future 🎥 #chennai #motivation #mylife #juniorartist #cinema #opportunity #sahi

New video is up check out link in my bio 👉🏻
Surprise box specially for camera lovers❣️This includes handmade
Camera scrapbook 📷 ,Reel Album, Quilling Name frame, camera key ring, camera picture magnet, photo fridge magnet. 
#youtube #camera #handmade #creative #photographer #meowstudio #sauravanuraj #craftpatna #mahi #sahi

New video is up check out link in my bio 👉🏻 Surprise box specially for camera lovers❣️This includes handmade Camera scrapbook 📷 ,Reel Album, Quilling Name frame, camera key ring, camera picture magnet, photo fridge magnet. #youtube #camera #handmade #creative #photographer #meowstudio #sauravanuraj #craftpatna #mahi #sahi

#sahi.kaha.na👉👉👉

#sahi.kaha.na👉👉👉

#sahi
Tahu tak yang SAHI SARANG BURUNG ni adalah SARANG BURUNG yang pertama kat Malaysia berbentuk tablet kunyahan 🤗🤗🤗 walaupun terdapat beberapa makanan terbaik didalam SAHI, hari ni kita share kebaikan SARANG BURUNG tu sendiri ya specific untuk kecantikan 👇👇👇
.
.
📌Mengecilkan pori-pori
📌Menghaluskan kulit
📌Menghilangkan kulit kusam
📌Melembapkan kulit
📌Mengurangkan minyak dikulit
📌Membuang sel kulit mati
📌Mengurangkan parut jerawat
📌Mengurangkan jeragat
📌Melindungi kulit daripada sinar matahari,mengelak serangan radikal bebas
.
.
Memang onzzzz sangat untuk hilangkan jerawat, jeragat, kulit kusam, sunburned dan bekas jerawat 🌹
.
.
P/s.. wajib cepat place order tau sebab hari ni stock baru akan sampai.. sure licin kejap je tu ❤
.
.
#sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik #cantik #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #produkviral #produkmalaysia #sahihq #sarangburungwalit #sarangburungmalaysia #sahisoap #sahibirdsnestsoap #barsoap #facialsoap #sabunsarangburung #sahisoap #noradanish

Tahu tak yang SAHI SARANG BURUNG ni adalah SARANG BURUNG yang pertama kat Malaysia berbentuk tablet kunyahan 🤗🤗🤗 walaupun terdapat beberapa makanan terbaik didalam SAHI, hari ni kita share kebaikan SARANG BURUNG tu sendiri ya specific untuk kecantikan 👇👇👇 . . 📌Mengecilkan pori-pori 📌Menghaluskan kulit 📌Menghilangkan kulit kusam 📌Melembapkan kulit 📌Mengurangkan minyak dikulit 📌Membuang sel kulit mati 📌Mengurangkan parut jerawat 📌Mengurangkan jeragat 📌Melindungi kulit daripada sinar matahari,mengelak serangan radikal bebas . . Memang onzzzz sangat untuk hilangkan jerawat, jeragat, kulit kusam, sunburned dan bekas jerawat 🌹 . . P/s.. wajib cepat place order tau sebab hari ni stock baru akan sampai.. sure licin kejap je tu ❤ . . #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik #cantik #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #produkviral #produkmalaysia #sahihq #sarangburungwalit #sarangburungmalaysia #sahisoap #sahibirdsnestsoap #barsoap #facialsoap #sabunsarangburung #sahisoap #noradanish

Sayang siapa yang banyak masa menghadap phone tanpa buat apa2
.

Jom join Ds Nurul tak rugi sbb nurul akan guide dari A sampai Z
.
Terbuka kepada sesiapa yang berminat untuk jana duit lebih untung yg sangat lumayan siapa yang join nurul yakin takkan menyesal
.
Siapa yang berminat boleh Ws nurul 0143439970

#sahisarangburung #krasasusukambing #sahisoap #teamsahi #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik #cantik #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #produkmalaysia #sahihq #sarangburungwalit #sarangburungmalaysia #sahisoap #sahibirdsnestsoap#teamsahi #opendropship #dropshipwanted #dropship #bestreward

Sayang siapa yang banyak masa menghadap phone tanpa buat apa2 . Jom join Ds Nurul tak rugi sbb nurul akan guide dari A sampai Z . Terbuka kepada sesiapa yang berminat untuk jana duit lebih untung yg sangat lumayan siapa yang join nurul yakin takkan menyesal . Siapa yang berminat boleh Ws nurul 0143439970 #sahisarangburung #krasasusukambing #sahisoap #teamsahi #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik #cantik #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #produkmalaysia #sahihq #sarangburungwalit #sarangburungmalaysia #sahisoap #sahibirdsnestsoap#teamsahi #opendropship #dropshipwanted #dropship #bestreward

SPECIAL COMBO SET (Sahi + Soap)
Grab yours 
Senang dan mudah untuk hidup sihat dan cerhas sepanjang hari, disamping mengamalkan makan2 sunnah .
Makanan sihat tanpa kolegan , kekal cantik dan berseri 🌺 📳 Ws 0143439970 / tekan link di bio
🎁 freegift menanti anda
💯 service layanan yang terbaik

#teamsahi #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik  #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #mampumilik #produkmalaysia  #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #shahalam #Selangor #cod #banting #klang #selangor #sahisarangburungshahalam #sahisarangburungbanting #puchong

SPECIAL COMBO SET (Sahi + Soap) Grab yours Senang dan mudah untuk hidup sihat dan cerhas sepanjang hari, disamping mengamalkan makan2 sunnah . Makanan sihat tanpa kolegan , kekal cantik dan berseri 🌺 📳 Ws 0143439970 / tekan link di bio 🎁 freegift menanti anda 💯 service layanan yang terbaik #teamsahi #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik  #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #mampumilik #produkmalaysia  #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #shahalam #Selangor #cod #banting #klang #selangor #sahisarangburungshahalam #sahisarangburungbanting #puchong

..
🌺 KEBAIKAN SAHI BIRD'S NEST SOAP 🌺
.
.
👉Mengecilkan pori-pori
👉Menghaluskan kulit
👉Menghilangkan kulit kusam
👉Melembapkan kulit
👉Mengurangkan minyak dikulit
👉Membuang sel kulit mati
👉Mengurangkan parut jerawat
😺Mengurangkan jeragat
👉Melindungi kulit daripada sinar matahari
👉Mengelak serangan radikal bebas
👉Melembapkan kulit
👉Mencerahkan kulit
👉Menghilangkan jerawat
👉Merawat kulit wajah
👉Mencegah penuaan
👉Mengurangkan bintik hitam
.
.Senang dan mudah untuk hidup sihat dan cerhas sepanjang hari, disamping mengamalkan makan2 sunnah .
Makanan sihat tanpa kolegan , kekal cantik dan berseri 🌺 📳 Ws 0143439970 / tekan link di bio
🎁 freegift menanti anda
💯 service layanan yang terbaik

#teamsahi #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik  #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #mampumilik #produkmalaysia  #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #shahalam #Selangor #cod #banting #klang #selangor #meruem

.. 🌺 KEBAIKAN SAHI BIRD'S NEST SOAP 🌺 . . 👉Mengecilkan pori-pori 👉Menghaluskan kulit 👉Menghilangkan kulit kusam 👉Melembapkan kulit 👉Mengurangkan minyak dikulit 👉Membuang sel kulit mati 👉Mengurangkan parut jerawat 😺Mengurangkan jeragat 👉Melindungi kulit daripada sinar matahari 👉Mengelak serangan radikal bebas 👉Melembapkan kulit 👉Mencerahkan kulit 👉Menghilangkan jerawat 👉Merawat kulit wajah 👉Mencegah penuaan 👉Mengurangkan bintik hitam . .Senang dan mudah untuk hidup sihat dan cerhas sepanjang hari, disamping mengamalkan makan2 sunnah . Makanan sihat tanpa kolegan , kekal cantik dan berseri 🌺 📳 Ws 0143439970 / tekan link di bio 🎁 freegift menanti anda 💯 service layanan yang terbaik #teamsahi #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik  #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #mampumilik #produkmalaysia  #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #shahalam #Selangor #cod #banting #klang #selangor #meruem

..
🌺 KEBAIKAN SAHI BIRD'S NEST SOAP 🌺
.
.
👉Mengecilkan pori-pori
👉Menghaluskan kulit
👉Menghilangkan kulit kusam
👉Melembapkan kulit
👉Mengurangkan minyak dikulit
👉Membuang sel kulit mati
👉Mengurangkan parut jerawat
😺Mengurangkan jeragat
👉Melindungi kulit daripada sinar matahari
👉Mengelak serangan radikal bebas
👉Melembapkan kulit
👉Mencerahkan kulit
👉Menghilangkan jerawat
👉Merawat kulit wajah
👉Mencegah penuaan
👉Mengurangkan bintik hitam
.
.Senang dan mudah untuk hidup sihat dan cerhas sepanjang hari, disamping mengamalkan makan2 sunnah .
Makanan sihat tanpa kolegan , kekal cantik dan berseri 🌺 📳 Ws 0143439970 / tekan link di bio
🎁 freegift menanti anda
💯 service layanan yang terbaik

#teamsahi #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik  #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #mampumilik #produkmalaysia  #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #shahalam #Selangor #cod #banting #klang #selangor #meruem

.. 🌺 KEBAIKAN SAHI BIRD'S NEST SOAP 🌺 . . 👉Mengecilkan pori-pori 👉Menghaluskan kulit 👉Menghilangkan kulit kusam 👉Melembapkan kulit 👉Mengurangkan minyak dikulit 👉Membuang sel kulit mati 👉Mengurangkan parut jerawat 😺Mengurangkan jeragat 👉Melindungi kulit daripada sinar matahari 👉Mengelak serangan radikal bebas 👉Melembapkan kulit 👉Mencerahkan kulit 👉Menghilangkan jerawat 👉Merawat kulit wajah 👉Mencegah penuaan 👉Mengurangkan bintik hitam . .Senang dan mudah untuk hidup sihat dan cerhas sepanjang hari, disamping mengamalkan makan2 sunnah . Makanan sihat tanpa kolegan , kekal cantik dan berseri 🌺 📳 Ws 0143439970 / tekan link di bio 🎁 freegift menanti anda 💯 service layanan yang terbaik #teamsahi #sahi #sahisarangburung #sarangburung #sarangburungmalaysia #krasa #krasasusukambing #susukambing #sihatdancantik  #sihat #makanansunnah #makanantambahan #makananterbaik #mampumilik #produkmalaysia  #bazaarpaknil #jeragatpudar #jerawat #jeragat #shahalam #Selangor #cod #banting #klang #selangor #meruem

Ada masalah2 seperti dalam gambar tu? Apa kata cuba bar soap daripada SAHI.. diperbuat daripada sarang bengkuang & sarang burung ✨ RM 45 sahaja 1 kotak. Beli dua jimat RM9💕
.
.
#sahi #sahisarangburung #sarangburung #krasa #krasasusukambing #susukambing #petuacantik #jerawat #petuasihat #sihatdancantik #cantik #sihat #makananterbaik #makanansunnah #foodsupplement #sayajualsarangburung #sahisoap #sabunsarangburung #19jenismakananterbaik #birdnest #tomato #habatussauda #birdsnest #birdnestsoap

Ada masalah2 seperti dalam gambar tu? Apa kata cuba bar soap daripada SAHI.. diperbuat daripada sarang bengkuang & sarang burung ✨ RM 45 sahaja 1 kotak. Beli dua jimat RM9💕 . . #sahi #sahisarangburung #sarangburung #krasa #krasasusukambing #susukambing #petuacantik #jerawat #petuasihat #sihatdancantik #cantik #sihat #makananterbaik #makanansunnah #foodsupplement #sayajualsarangburung #sahisoap #sabunsarangburung #19jenismakananterbaik #birdnest #tomato #habatussauda #birdsnest #birdnestsoap

“कम बात करे तो – Ego
ज्याद बात करे तो – Flirt
और कम बात करे तो – Attitude
अजीब है ये दुनिया भी..
करे तो भी काया करे…!”

“कम बात करे तो – Ego ज्याद बात करे तो – Flirt और कम बात करे तो – Attitude अजीब है ये दुनिया भी.. करे तो भी काया करे…!”

Work until you don't have to, introduce yourself.
#black #hdr #smart #londa #with #attitude #full #on #mood #single #one #man #army

Work until you don't have to, introduce yourself. #black #hdr #smart #londa #with #attitude #full #on #mood #single #one #man #army

Next page